POZOR - změna podávání reklamace


Tato změna podávání reklamací se netýká zásilek odesílaných přes naši pobočku, pouze zásilek, které jdou přímo od prodejce na vaši adresu !!!



Všechny nákupy u nás byly, jsou a budou kryté možností otevření DISPUTE (reklamace) na PAYPAL, přes který ve většině případů platíme za naše i vaše nákupy.

Ale protože těchto reklamací jsme poslední dobou otevřeli opravdu hodně a některé z nich byly úplně zbytečné, unáhlené a často i pro zanedbatelnou maličkost,  PAYPAL nás již potřetí důrazně požádal o pozastavení otevírání takového množství stížností.


Nejčastěji jsme otevírali DISPUTE (reklamaci) pro:

- nedodání zboží prodejcem do 30 dne od ukončení objednávky
Zboží ale mnohým pak doručeno bylo v následující dny, nám jste však již nenapsali a nepožádali o pozastavení reklamace - tudíž jsme pokračovali v stížnosti a PAYPAL nás pak obvinil z toho, že zboží již dávno doručené bylo a doložil to i sledovacím číslem.

- došla jiná barva, jiný počet kusů, jiná velikost
Ano, je to špatně, když se také něco stane. Ale je to převážně u objednávek z Hong-Kongu a Číny, kde je reklamace z deseti objednávek u šesti . Tyto prodejci nabízí mnohdy zboží jiné kvality, než v popise aukce, nebo na obrázku a proto budeme otevírání reklamace u těchto prodejců omezovat.


Až doteď jsme tuto tíhu reklamací nesli na svých bedrech my, ale jak vidíte z dole přiloženého dopisu z PayPal, budeme to muset hodně omezit, aby nám PayPal neuzavřel naše účty.
Proto jsme nuceni přistoupit k následujícím krokům:

1 - Dispute otevíráme pouze pro objednávky, které jsme zakoupili my přes náš EBAY účet, ne pro aukce, kdy si něco vydraží sám zákazník. V těchto případech náš zákazník mnohdy ani neví co je to za prodejce, neví zjistit historii jeho transakcí a neví, co o něm píšou jiný kupující. 

2 - Dispute otevíráme pouze u objednávek, které jsou nad částkou 25 USD

3 - Dispute otevíráme až po 40 dnech od nedodání zboží prodejcem. PAYPAL tuto dobu prodloužil na 40 až max. 45 dnů. Není to již 30 dnů jak to bylo dosud, ale nově 40 dnů od ukončení OBJ.



Takže pozor!
Když vám zboží nedojde do 40 kalendářních dnů od ukončení naší objednávky, napíšete nám a my otevřeme reklamaci na PayPal. Nesmí to být ale více než 45 kalendářních dnů, pak již PAYPAL transakci uzavře a stížnost se podat nedá. Takže máte na podání stížnosti 5 dnů, což musí ve většině případů stačit.

Platí to pouze pro objednávky, kde prodejce zasílá zboží přímo na vaši adresu !
Neplatí to pro objednávky odeslané přes naši pobočku společností DHL.




email od PAYPAL:
We previously notified you that you’ve filed an excessive amount of disputes, chargebacks and reversals. Following a further review we notice that similar activity has continued on your account. In the past several months (May 2010 to January 2011) 91 transactions have resulted in disputes. Total number of disputes, chargebacks and reversals filed to date is 477.

The Dispute Process is a tool to help ensure a smooth, secure transaction for both the buyer and seller, and this process should not be abused. As stated in the “Closing Accounts and Limiting Account Access” section of the PayPal User Agreement, abuse by a buyer or seller f the Dispute Process may lead to limitations on your account.

We will continue to monitor the dispute rate on your account and if you are found to have abused the Dispute Process and continue to file an excessive number of cases, PayPal may close or limit access to your account.


překlad:
Již dříve jsme vám oznámili, že podáváte nadměrné množství sporů (DISPUTES). Na základě dalšího přezkoumání jsme si všimli že podobná činnost pokračuje i nadále na vašem účtu. V minulosti jste po dobu několika měsíců (květen 2010 až leden 2011) uvedly 91 transakcí do sporů (DISPUTE). Celkový počet vašich DISPUTE je k dnešnímu dni 477.

Spor (DISPUTE) je nástroj, který pomáhá zajistit hladkou, bezpečnou transakci pro kupujícího a prodávajícího, a tento proces by neměl být zneužíván. Jak je uvedeno v našich podmínkách, zneužití tohoto nástroje kupujícím nebo prodávajícím může vést k uzavření, nebo omezení na vašem účtu.

Budeme i nadále sledovat váš účet, a pokud bude zjištěno, že zneužíváte řešení procesu a nadále pokračujete v nadměrných počtech otevírání DISPUTE případů, může PayPal uzavřít nebo omezit přístup k vašemu PAYPAL účtu.