Back to the homepageBack to the homepage
USA-Balik.cz, USA-auto.cz, Sk-Balik.sk 2006 - 2024

Průměrná známka udělená návštěvníky těmto stránkám : 9.6/10
Jméno nebo přezdívka :
E-mail :
WWW adresa
Město :
Země :
Vaše hodnocení :
Vaše zpráva : *


Zprávy : 1 40
Stránka : 1
Počet zpráv : 7814
<< předchozí
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 ... 196
       
dne 31/03/2025 v 08:29
Hodnocení : 9/10

Již několik let OK. Vždy vše nahromadí a poté pošlou. Jediná negativní drobnost byla doba než zboží dorazilo, ale to úplně ovlinit nejde, chápu. Díky a jedeme dál.
 
dne 31/03/2025 v 08:00
Hodnocení : -/10

Vše proběhlo v pořádku.
 
dne 30/03/2025 v 18:14
Hodnocení : -/10

Vše proběhlo v pořádku.
             
dne 25/03/2025 v 09:18
Hodnocení : 10/10

Skvělá služba, výborná komunikace. Všem vřele doporučuji!!!!
     
dne 25/03/2025 v 08:19
Hodnocení : -/10

Super služby!
 
dne 25/03/2025 v 08:12
Hodnocení : 10/10

Vsetko bolo super, balik dorazil ako vzdy kompletny a v poriadku. Komunikacia vyborna, chvalim a odporucam ☺
   
dne 24/03/2025 v 09:02
Hodnocení : 10/10

Super - téměř 80 balíků ke kompletaci, stávky v Kanadě, netrackované zásilky. Jakýkoli zádrhel vyřešen díky skvělé komunikaci. Díky TP
     
dne 19/03/2025 v 11:57
Hodnocení : -/10

Jako vždy na jedničku.Dekuji
   
dne 05/03/2025 v 08:37
Hodnocení : 10/10

Prostě perfekt jako vždy 👍
 
dne 01/03/2025 v 17:33
Hodnocení : -/10

Zásilka byla doučena v pořádku a rychle. Jen volumetrická váha nějak kulhá. Ať počítám jak počítám nevypočítám 50 kg -112 lb deklarovaných na balíku, placeno skoro 113 lb, podle vašeho ceníku. Přeměřením balíku v nejširších místech vyjde váha na 39,325 kg. Rozdíl v ceně je do 100 Kč. O to tolik nejde jako o princip. Vzhledem k tomu, že jsem v této oblasti úplný laik tak mně také vadí, že na vyúčtování od DHL se nedozvím kolik jsem platila DPH - předpokládám 21 % a kolik procent jsem platila clo za zboží.
 
dne 26/02/2025 v 10:59
Hodnocení : 10/10

Vše OK bez problému jako vždy. Děkuji
 
dne 25/02/2025 v 11:23
Hodnocení : -/10

Perfektní služba!!!!Doporučuji!!!!!
 
dne 24/02/2025 v 11:07
Hodnocení : 10/10

DHL letecky, zásielka za pár dní na Slovensku, komunikácia bez problémov a veľká vďaka pani Tyllovej, ktorá vyrieši aj neočakávané problémy a špecifické požiadavky. Dávame ★★★★★ a pridávame veľkú spokojnosť.
 
dne 19/02/2025 v 21:32
Hodnocení : -/10

Jestli zásilka uzavřena 7/11/2024 bude odeslána a doručena ještě letos, tak to bude ok.
       
dne 07/02/2025 v 08:37
Hodnocení : 3/10

Mám z téhle služby smíšené pocity. To, že doprava od podání objednávky trvala cca půl roku, jste z části asi ovlivnit nemohli, jestli se ten přepravní kontejner někde zdržel ne vaší vinou.

Ale co mohlo být rozhodně lepší, je komunikace. Jednak nutnost několikrát žádat o vrácení zbývajících peněz, když se po odeslání žádosti nic nedělo. A pak komunikace ohledně samotné zásilky. Několik měsíců jsem vůbec nevěděl, kde se nachází. Doufal jsem, že mi k zásilce dáte nějaké trackovací číslo, jenže nic ... To je něco, co bych fakt očekával, že budu vědět, kde se zásilka nachází a ne několik měsíců o ní nemít žádné aktuální info.

A udělejte si něco se servery vašich e-mailů, z nějakého důvodu ty maily od vás padají do spamu.

Taky bych doporučil změnit způsob platby za vaše služby. Nějaké nabíjení kreditu na účet místo možnosti platby kartou není zrovna nějak super.

Každopádně jsem rád, že zásilka po víc jak 5 měsících konečně dorazila.

: Vážený pane Michale,
velmi nás mrzí, že jste byl s naší službou nespokojen. Máte pravdu, že došlo ke zpoždění dodání kontejneru – namísto plánovaných dvou měsíců to trvalo tři a půl měsíce. Bohužel, toto zdržení nebylo způsobeno z naší strany a nebylo v našich silách jej ovlivnit.
Průběžně jsme však zákazníky informovali o aktuální situaci. Každé dva týdny jsme zveřejňovali nové informace v sekci "INFO / odeslání kontejnerem" v horním menu našeho webu, a zároveň jsme je uváděli v části "Aktuality" na hlavní stránce.
Ohledně problému se spamem nemáme od ostatních zákazníků žádné hlášení, že by naše zprávy končily ve složce nevyžádané pošty. Přesto tento podnět předáme našemu IT oddělení, aby situaci důkladně prověřilo.
Rovněž bych rád zdůraznil, že platba kartou na našem webu je dostupná již od roku 2015 a většina našich zákazníků tuto možnost bez problémů využívá.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.
S úctou,
Zvolánek, majitel
     
dne 02/02/2025 v 10:03
Hodnocení : -/10

Zásilka dorazila v pořádku, naprostá spokojenost, mohu doporučit.
   
dne 30/01/2025 v 10:09
Hodnocení : -/10

Vše v pořádku.
   
<< předchozí
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 ... 196
Zprávy : 1 40
Stránka : 1
Počet zpráv : 7814